۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

از تجاوز به کودکان متنفرم اما هنوز لذت رابطه کودکانه پسر خاله ام در ذهنم است !


به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد ......... 
 
از زنهای حسود بی زارم اما به تمام دختر هایی که شوهر های خوشتیپ و پولدار دارند حسادت می کنم !
در تمام جوانیم هرگز با هیچ پسری دوست نشدم اما الان که ازدواج کردم در حسرت یک رابطه عاشقانه قبل از ازدواج می سوزم .
از دروغ و دروغگو متنفرم اما تمام رازهای پنهانی کودکی و جوانیم و حتی همین حالا در خیابانها و کوچه پس کوچه ها را به شوهرم دروغ می گویم !
از زنهایی که به شوهرانشان مشکوکند فراریم اما نگاه  شوهر وفادارم در خیابان را دنبال می کنم و همیشه به او  مشکوکم !
از مال حرام خوردن متنفرم اما وقتی شوهرم برای اینکه برایم کادو بخرد رشوه می گیرد کاملا راضیم !
در زندگی عشق برایم از همه چیز مهم تر است اما وقتی شوهرم پول ندارد برایم کادو بخرد به او طعنه میزنم که خاک بر سر من چه شوهر گدایی کردم !
هدفم از زندگی در کنار همسرم و عشقم آرام بودن است اما این آرامش هر بار که لباس نو نخرم  به هم میخورد !
از زیراب زنی بدم می آید اما زیراب همه را پیش شوهرم میزنم تا مبادا به فلان زن علاقه مند شود و یا با دوستش  مسافرت تفریحی  جایی برود و من را نبرد !
به آزادی مردان و برابری زن و مرد معتقدم اما هرگاه که در خیابان تصادفا شوهرم با زنی خوشپوش و زیبا صحبتی کند تا شب با او سرد حرف میزنم و هرگاه میگوید چیزی شده ؟میگویم نه سرم درد می کند !
از قوانین ضد انسانی 4 زنی برای مردان ناراضیم اما ته دلم میگویم چه میشد اگر 4 همسری برای زنان هم آزاد بود ؟
وقتی شوهرم برنامه های ماهواره ای را می بیند و ناگهان زنی نیمه عریان ظاهر میشود با رفتاری قهر امیز به او می فهمانم که دیدن بیش از حد این تصاویر برای مرد متاهل زشت است اما وقتی که شوهرم نیست خودم با حرص و ولع بدن عریان مردان ورزیده را در تلویزیون نگاه میکنم و آرزوی هم آغوشیشان را میکنم !
از مردی که قبلا خو ارضایی کرده و یا بعد از ازدواج این کار را میکند حالم به هم میخورد و اگر این کار را از همسرم ببینم جیغ می کشم ! اما خودم در نوجوانی بارها خود ارضایی کردم و اکنون هم گاهی در حمام وقتی که شوهرم خانه نیست طعم این لذت را میچشم .
همیشه از لباس پوشیده پوشیدن همه جا تعریف میکنم اما حسرت یکبار بیکینی پوشیدن کنار سواحل آنتالیا آزارم میدهد.
از تجاوز به کودکان متنفرم اما هنوز لذت رابطه کودکانه پسر خاله ام در ذهنم است !
رابطه با مرد متاهل برایم بد ترین کار دنیاست اما همیشه در حسرت این بودم که کاش شوهر دوست صمیمیم یک بار هم که شده از سر هوس نگاهش را بر اندامم بلغزاند.
آنقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم........
 یاد استادم زنده ، بدرود و پاینده ایران


۱ نظر:

  1. هرکس این متن را نوشته یک زن واقعی ایرانی بوده و آفرین به دقت و نگاه او.
    متاسفانه آفرین.
    عالی بود.

    پاسخحذف